Втратили гроші та житло: ПриватБанк зриває програму еОселя, клієнти в люті.


Один клієнт ПриватБанку скаржиться на тривалі затримки та проблеми при оформленні кредиту за програмою "ЄОселя".
За його словами, процес оформлення тривав більше пів року без результату. Він звернувся до банку в жовтні минулого року з необхідними документами, проте нічого не відбувалося.
Через місяць після звернення клієнта, банк повідомив, що для погодження кредиту необхідна оцінка квартири, без якої документи не можуть бути відправлені на розгляд.
"У листопаді ми провели оцінку квартири і на початку грудня подали повний пакет документів для погодження кредиту. Інформації про погодження довго не було. Потім сталася атака на державні реєстри, чекали, поки все відновиться. Коли відновилося, виявилося, що термін дії документів закінчився", – повідомив клієнт.
Клієнт підготував повний пакет документів і знову подав його 10 березня. Однак, на 28 квітня, після півтора місяців, жодної інформації про статус погодження не надійшло, незважаючи на постійні звернення до банку.
"Витрачені кошти на оцінку квартири, тричі збирався пакет документів, витрачена купа нервів, але жодної комунікації, жодної інформації домогтися не можемо", – зазначив клієнт.
Він висловив своє розчарування в послугах банку і шкодує, що обрав саме цей банк. Продавець нерухомості вже не бажає тримати квартиру, тому що ніякого прогресу не було.
"Після такого неуважного ставлення виникає лише одне бажання – відмовитися від будь-яких послуг ПриватБанку назавжди", – підкреслив клієнт.
ПриватБанк раніше попередив клієнтів про нову схему телефонного шахрайства.
Читайте також
- Податкова отримає доступ до адрес та банківських рахунків: що чекає продавців онлайн-платформ
- Українську мову у навчальних закладах можуть обмежити: що пропонують
- Путіну загрожують серйозні проблеми після війни: чому Кремль боїться миру з Україною
- Перший тур президентських виборів у Румунії: лідирує ультраправий кандидат
- Нові штрафи за фари в Україні: який нюанс може коштувати водіям 510 гривень
- Відмова ПФУ у перерахунку пенсії: що потрібно знати для звернення до суду