Втрата доступу до Приват24 — як відновити тим, хто за кордоном.
сьогодні, 07:01
214

Журналіст
Шосталь Олександр
сьогодні, 07:01
214

Приблизно 3 місяці тому одна з клієнток "ПриватБанку", яка зараз перебуває за кордоном, зіткнулася з проблемою — їй був заблокований доступ до мобільного додатку "Приват24". Така ситуація виникла, коли паспорт клієнтки був на межі закінчення строку дії, обмежуючи її можливість отримати необхідну допомогу через програму банку. Вона звернулася за допомогою до оператора, щоб розблокувати доступ, проте заявила, що у неї немає можливості зв'язатися із ним через соцмережі.
З метою вирішення подібних проблем "ПриватБанк" надає клієнтам різні шляхи зворотного зв'язку, включаючи можливість дзвінків, онлайн-чат, відвідування банківського відділення та використання форми зворотного зв'язку на порталі. Нагадаємо, що для деяких банківських операцій, зокрема при перевищенні певних лімітів або покупці валюти, можуть стягуватися певні обмеження, тому важливо мати необхідну документацію для проведення таких операцій.
Читайте також
- В "Азові" є вакансія для тестувальників ПЗ — які умови роботи
- Робота для пенсіонерів — коли дозволено відмовляти працівникам
- Робота металургом — кого шукають заводи та які виплати пропонують
- В "Азові" потрібні знавці РЕБ — які умови праці
- Виплати українцям в ЄС — де найбільші суми у 2025 році
- В "Азові" потрібні знавці акумуляторних батарей — умови роботи