Клієнти втрачають гроші з рахунків — що радять в Ощадбанку.
вчора, 06:01
914

Журналіст
Шосталь Олександр
вчора, 06:01
914

Клієнтам "Ощадбанку" нагадали про процедури в разі шахрайських списань з їхніх рахунків. Банк порадив звертатися до правоохоронних органів у таких ситуаціях, але обіцяв надати додаткову інформацію.
Одна з постраждалих осіб повідомила, що втратила кошти через шахраїв, але ніхто не зміг допомогти з цією проблемою. Представник банку пояснив, що шахраї можуть використовувати конфіденційну інформацію клієнтів для списання грошей, і закликав уникати надання такої інформації. Також було наголошено, що клієнти не повинні вводити конфіденційні дані в чат-боти чи на підроблені сайти, оскільки це може призвести до втрати коштів.
У разі шахрайських списань клієнтам "Ощадбанку" радять звертатися до поліції або кіберполіції та надавати всю необхідну інформацію для розслідування. Банк обіцяв сприяти у проведенні розслідування і надавати необхідну інформацію за запитом правоохоронців.
Читайте також
- Страховий стаж для пенсії — скільки потрібно платити у 2025 році
- Процедура фінмоніторингу в Ощадбанку — коли розблоковують карти
- Мобілізованих ФОПів звільнили від податків — подробиці від ДПС
- На Укрпошті нові правила — що змінилося для українців
- Скільки грошей на рахунку свідчить про багатство — сума у 2025
- Популярна валюта — у яких країнах можна розрахуватися у євро