Китайські авто випередили популярні японські бренди.


За інформацією Bloomberg, бренди, такі як Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi і інші, швидко втрачають свої позиції на ринку.
Зокрема, компанії з Японії зазнали найбільших втрат ринкової частки в Китаї, Сінгапурі, Таїланді, Малайзії та Індонезії за період з 2019 по 2024 рік.
Основна причина цього - сильна конкуренція з боку китайських виробників, які активно розвиваються та пропонують сучасні технології.
Японські бренди повільно переходять до електромобілів, у той час як китайські компанії є лідерами в цій галузі.
Хоча японські виробники все ще тримаються на ринку гібридних автомобілів у Північній Америці, їхня частка у світовому виробництві автомобілів значно знизилася, з 20% в кінці 90-х років до 11% сьогодні.
У той же час, Китай збільшив свою частку з 1,4% до 38,4% за цей період.
Китайські компанії успішно виходять на нові ринки, зокрема у Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці. Наприклад, бренд BYD швидко став шостим за величиною на ринку Індонезії після кількох місяців присутності в країні.
Китайські електромобілі мають передове програмне забезпечення та "розумні" функції, що їх робить привабливими для споживачів.
Читайте також
- На фронті фіксують нову тактику окупантів: мотоцикли, дрони та малі піхотні групи
- Російські окупанти протягом двох годин атакували Харків дронами: наслідки "прильотів"
- У Зеленського прокоментували побоювання щодо зниження мобілізаційного віку
- Трамп обговорив з Ердоганом війну в Україні: про що домовились
- Путін вимикає москвичам мобільний зв'язок: боїться диверсій на 9 травня
- Британія посилює тиск на Іран: затримано сімох громадян за підозрою в тероризмі